black friday 2016

Cum am fost pacalit de Black Friday

Am fost foarte supărat pe unul dintre cei mai mari retaileri de pe la noi, mai exact pe Emag.

Vă spun în câteva cuvinte ce s-a întâmplat. Vroiam să le fac cadou părinților, un TV plat, simplu.  Asta se întâmplase prin 14 noiembrie, cu cîteva zile înainte de Black Friday, gândindu-mă că astfel evit toată agitația din ziua reducerilor.

Astfel, am făcut comanda și așteptăm…așteptăm…așteptăm…a venit și Black Friday…și noi așteptăm…. Probabil că în timp ce restul oamenilor care și-au făcut cumpărăturile de Black Friday își primiseră deja produsele, noi încă așteptam. Era ca  și cum am fi stat la o coadă, singuri, în fața unui magazin, în timp ce restul clienților intrau și își făceau cumpărăturile fără nici o problemă.

Într-un final, văzând că nu primim nici un semn de îndreptare a situației de la emag, iar in contul de pe site îmi arată ca produsul este încă la ei, sunăm să vedem despre ce este vorba. Surpriza devine și mai mare în momentul în care fătuca de la relații cu clienții ( de care oricum nu prea le pasă, că deja sunt prea mari ca să mai conteze mofturile a unul sau doi clienți) ne spune că nu este vina lor, ci ar fi vina curierului și că se ocupă de problemă (repet, pe site-ul magazinului se vedea clar că produsul nu le plecaase din depozit). Asta s-a întamplat la prima convorbire cu ei, iar căteva zile mai târziu, la a doua și ultima discuție înainte de anula comanda definitv, de la același departament ni se spune că din cauza Black Friday-ului, nu pot sa ne spună când ne onorează comanda.

Să înțeleg că nu era prea mult să spună adevărul de la bun început?

A, am uitam să vă spun că am făcut reclamație pe site-ul lor, iar un domn care are titlul de Customer Support Expert, adică un fel de expert în aburirea clienților, îmi scrie așa:

 

emag mesaj

 

Nici acum nu îmi explic de ce li se pare că ar fi mai credibil să mintă decât să spună că nu se poate onora o comandă…dacă se poate din timp, nu o săptămână mai târziu.

Poate să fie asta o explicație pentru faptul că nu mai avem firme cu tradiție?

Poate că atunci când la conducerea firmelor sau a departamentelor din firme  se instalează incompetența, deznodămîntul este inevitabil? (cu ușurință se poate generaliza și la nivel de conducere de țară, nu crezi?).

 

Da mai departe: